NL EN
Bel mij terug
Bel mij terug
Bel mij
EN NL

Interview met patiënt mevrouw Nieuwenhuizen

16/08/2017

Mevrouw Nieuwenhuizen is in maart 2017 door dokter Verdegaal geopereerd aan haar heup, zodat ze weer op tijd op de been was voor het huwelijk van haar zoon in juni.
"De weg naar het ziekenhuis toe was een nare, maar toen ik bij dokter Verdegaal terecht kwam, kwam ik in een warm bad terecht, zij was er echt voor mij."

Hoe bent u bij Eisenhower Kliniek terecht gekomen?

"Ik kon niet langer wachten op mijn behandeling, ik had te veel pijn en mijn zoon ging trouwen, en daar wil je natuurlijk weer normaal bijzijn. Toen ik maandag de Eisenhower Kliniek belde met de vraag hoelang de wachtlijst was, kon ik vrijdag al geholpen worden."

En uw verblijf in Park Medisch Centrum*, was dat zoals u hoopte?

"De manier waarop we binnenkwamen was al bijzonder. Dokter Verdegaal stond bij ons in de lift en wenste ons direct succes, dat is toch persoonlijk? De kliniek valt echt niet te vergelijken met een gewoon ziekenhuis. Ik werd niet als nummer behandelt, maar echt als mens. De verpleging en het personeel staan er constant voor je klaar. Je had er een belletje -bij wijze van spreken- en in het ziekenhuis moet je dan bedenken dat als je naar het toilet moet je van te voren moet bellen en dan even moet wachten, maar hier stonden ze direct naast mijn bed. Ze nemen allemaal de tijd en hebben aandacht voor je. Dat persoonlijke en de tijd nemen vind ik het belangrijkste. De rest erom heen (red.: keuze voor maaltijden, rituals pakket etc.) is fijn, maar telt eigenlijk niet."

* Eisenhower Kliniek heeft een nauwe samenwerking met Park Medisch Centrum voor het uitvoeren van alle operatieve behandelingen.

Wat is u het meeste opgevallen aan onze kliniek?

"Je merkt dat er meer tijd is. Doordat niemand onder tijdsdruk zit, ben je niet alleen zelf, maar is ook de dokter meer ontspannen. En de persoonlijke zorg. Nu ook weer; ik had klachten, en daar kun je mee door blijven lopen, maar ik heb vorige week gebeld en nu kon ik alweer terecht, dat had ik ergens anders niet voor elkaar gekregen denk ik."

Zijn er nog dingen die u graag anders zou zien? **

"Nee niets dan lof." Meneer Nieuwenhuizen vult aan dat als hij één verbeterpunt kan bedenken het de bewegwijzering vanuit de parkeergarage naar de liften en het intercom systeem beter ingericht mag worden.

** Eisenhower Kliniek evalueert samen met de patiënten het traject op verschillende aspecten. Aan de hand van deze ervaringen voert Eisenhower Kliniek constant verbeteringen door.


Contact

Eisenhower Kliniek
Eisenhowerlaan 77f
2517 KK Den Haag
Nederland
Tel:+31 (0) 70 20 59 800 +31 (0) 70 20 59 800
info@eisenhowerkliniek.nl

Afspraak maken
De Google maps is niet beschikbaar omdat de cookies zijn uitgeschakeld.
De cookies kunnen gemakkelijk worden geactiveerd
.
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kunt ook niet akkoord gaan.